סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

STOP EXTEMPORIZE

לנקות, כמו יתר הפעולות צריך לדעת לעשות את זה נכון.
תפסיקי לאלתר.
אני תופסת מטלית מנקה מראה, לא עובד מביאה נייר מגבת, אוספת משהו מהרצפה ומניחה בשולחן, לוקחת משהו אחר ותוקעת במגירת הכלבו במטבח.
דיי מותק דיי.
אז אחרי שיש לנו לוז מסודר מה מארגנים בכל יום, הגיע הזמן לעשות את זה נכון.
והיום הוא יום רבעי:
ניקיתי את השרותים אמבטיה וסלון במשך שעתיים שלמות, זה לא הגיוני ולא צריך.
עכשיו אעשה סדר ושבוע הבא אשתפר:

איך אני מנקה את השרותים אמבטיה:

1. מזיזה הצידה את כל התערוכות על השיש מעל הניאגרה וכו'.
    למזלי אני סולדת מתערכות אז יש לי להזיז את המברשות ומשחות שיניים לעדן החלון ;)
2. מכניסה את תערוכת הסבונים לתוך האמבטיה. זה דווקא יש לי תערוכה מכובדת למדי :/
3. מקפלת את הוילון מעל המוט שלו.
 אור בעיניים.
עם כפפות:
4. 00 באסלות שיפשופים.
5. לוקחת אנטי קלאק (עם אטב לסגור את הנחיריים) משפריצה אמבטיה ברז, שיש ברז אסלות, עוברת עם מטלית רטובה וקצת עם מברשת שיניים.
6. שוטפת הכל במים.
    בקימצון, אח"כ יש לי לאסוף את המים לחור קטנטן שממוקדם באמצע החדר(איזה רעיון מטופש)
7. ממלאה דלי מים עם נוזל רצפה
8. הולכת לפינות הסלון מטבח ושופכת דליים קטנים.
9. משפשפת את כל הריצפה, סלון מטבח שירותים וחדר האמבטיה.
10. גורפת. מנסה בלי להתכופף יותר מידי, זה קשה..
11. סוחטת סמרטוט מנגבת את הבית.
12. מחזירה את הציוד למקום.
13. חוזרת לפוסט וחושבת איך הייתי עושה את זה יותר קל.
      עם שיפור מתמיד שכזה איפה אני אהיה עוד שנה מהיום יאייאייי :)

אני ממש רוצה וניסיתי להשתמש בחומרי ניקוי ידידותיים, אבל עוד לא ראיתי שהם מנקים חזק כמו שאני אוהבת.
ממשיכה לנסות ואעדכן אם מצאתי משהו שעובד לי טוב.

cleaning music 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר