סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שני, 21 בדצמבר 2015

סע לאט

אז הייתי בראיון עבודה, וברחתי על טיל, איזה יופי זה כשלפעמים הכל ממש ברור ללא ספקות.
מקום עבודה עייף, אנשים ישנים, העמדות הקטנות בתוך בניינים מפלצתיים והשיעבוד שעות, אז לא.. תודה גם לא בעד (כמעט) שום הון שבעולם.
אז נפנפתי את הרעיון ואת הראיון וממשיכים הלאה.
אז מה אם אין לי בנתיים אגורה?! העיקר שאני מאושרת :)

ביום חמישי עשיתי שיעור ל2 בנות והיה מקסים, קיבלתי תגובות שהן ממש נהנו, ואנחנו מתכוונים להמשיך במרץ ולפתוח שיעור נוסף.
אני דיי מרוצה מאיך שהחיים שלי נראים, אני עושה ספורט, אוכלת הרבה יותר טוב(אפיתי לחמניות קמח מלא) ובכלל גיסתי ואני רוצות להתחיל את זה , כל הזמן לומדת, הבית שלי נקי.
טוב בקשר לבית הנקי, כבר הרבה זמן שאני רוצה לעבור לחומרי ניקוי ידידותיים, בלי הריחות הרעים החזקים, לא אוהבת, ולא בריא לי לידיים. אז כמובן שהיה את הסולידית שמלמדת לעשות את זה, אבל פה יש מישהי שגם מראה את זה וממש מעורר השראה. אני אתחיל היום במוצר הראשון- לניקוי כללי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר