סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

איך לשמור על הבית נקי


אהלן,
אז איך אני שומרת על הבית שלי נקי, אני רק בתחילת דרכי גם בתחום הזה, אחרי שנעזרתי במנקות/בעלי/מתנדבים כדי שנוכל לחיות בבית הזה והסטנדרים, אלוקים עדי, שהיו נמוכים ביותר.
אז אני מתפנה לנושא זה:
אז גיסתי היפה ואנוכי דיברנו על הנושא והחלטנו לחלק את משימות הבית בימות השבוע, וכך זה נראה בנתיים, זה כל הזמן משתנה לפי איך שמתאים לי, אני רואה את הרגלי הבית ומשנה את הסדר בהתאם, אבל זו התמונה הגדולה.

יום א' REORDER אחרי שבת
יום ב' SPECIAL SECTION
יום ג' חדרים
יום ד' אמבטיה שירותים וסלון
יום ה' בישולים
יום ו' מטבח יסודי
יום ש' כלום, רק נחים

עכשיו בלי קשר לכלום, ראיתי את הפרסומת של 012 אינטרנט זהב, לקחתם את קיציס? באמת?? לא מבינה מה מתקדם בזה למי הוא מדבר? מי האוכלוסיה שהוא פונה אליה? רוצה לחרוש את האינטרנט דבר לאוכלוסיה שזה מדבר אליה, צעירים שלא יכולים לראות מבוגרים מוכערים על המסך. לא קיציס ולא ארז טל, חברה אתם טלווזיה פאסה. תסתכלו שניה על פרסומות של קוקה קולה ותקבלו השראה. זהו, סיימתי זה היה רגע של ביקורת.

שהשמש לא תטעה אתכם, קור איימים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר