סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שישי, 4 בדצמבר 2015

פשטות - לחיות מפחות כסף



בגלל שההכנסה שלי ירדה פלאים, נעלמה.. פחות או יותר. בנוסף לניסיון להשיג כסף מדרכים שונות, אני נחשפת לדרכים חדשות לאיך לחיות, דרכים שלא חלמתי שאתעניין בהן.
והנה דוגמא:



מפשטים את החיים וכך חיים מפחות מזומנים, ואז יש לך המון זמן.. להנות לבלות עם חברים להכיר את עצמך, ואולי סוף סוף להתחיל לעשות כסף. כי כמו שאומרים למי שעובד אין זמן לעשות כסף..

איך אנחנו חוסכים:
החלפנו את השתיה המתוקה שהיתה זורמת פה בכמויות, בפחית רכז תפוחים שאנחנו מכינים בתוך בקבוק פלסטיק.
במקום לקנות מידי יומיים 10 לחמניות. אנחנו קונים פיתות ואני אופה לחמניות קמח מלא.


משימה #1
יש לי מלאן חפצים במטבח שאני לא משתמשת, אם כי גם יש לי לא מעט ארונות כך שזה לא בעיה של מקום אלא של ארגון, אתחיל בלדחוק את כל מה שלא בשימוש לפינה ונראה אח"כ אם גם להוציא החוצה..

אוקי לתוצאות הבוקר, אפשר להגיד שחזרתי לעצמי, אבל אני שמה לב שבנקודה הזו יותר קשה לשבור את השיא של עצמי, אני אניח לעצמי להתרגל למספר 19 דקות ריצה לעוד כמה ימים, ואח"כ אנסה לעבור אותו.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר