סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

לא עוצרים, ממשיכה לנסות

טוב הימים עוברים והכנסה אין.
זה ממש מאתגר על גבול המטמטם
אני לא ממש רוצה לעבוד 5-17 , הבנו את זה
חשבתי להכניס כסף מאינטרנט, בלוג, שיווק שותפים וכד' אני לא מתקדמת עם זה.
הייתי חולה במשך יומיים.
אני כן רוצה ללמד ילדים/בני נוער מחשבים - ואני עושה את זה. עדין לאט לאט,  אני לא רואה איך עושים מזה מספיק כסף.
אני מנסה לחפור במוחי הקודח
אני בטוחה שאני אהיה סיפור הצלחה, לפחות אחד מהסיפורים הרגלים, אבל אני כזו איטית שאני מאמינה שיקח לי כל כך הרבה זמן להוציא את זה לפועל.
אני מקווה שהיום הזה יוציא דברים יותר טובים ממני.

אני בודקת את הרעיון להיות מדריכת כושר,  וכך אמנף את הפעילות שלי לפרנסה בצידה. אולי קבוצות ריצה.. בודקת כמה עולה לי קורס בסיסי ביותר כדי שאוכל להתחיל לעבוד בזה.
בנתיים היינו בים :)





וכמובן בערב תוצאות הריצה: עדין 20 דקות :) לאט אבל בטוח





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר