סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שלישי, 2 בפברואר 2016

חייבת קונטיינר

הייתי באשדוד, איפה כל המפעלים וזה. והרגשתי כמו נמלה קטנטנה, שקורים מסביבה כל כך הרבה והיא עסוקה לה באיזה גרגר חיטה והדרך אל ביתה.
יווו, אני חייבת קונטיינר.
אני צריכה מפעל משלי, אני רוצה גורד שחקים משלי, אני צורחת לשמים, אני צריכה להיות חלק מהעולם הזה.
אנשים עושים את כל זה, ובפעם האחרונה שבדקתי אני בת אדם ככולם, אז איפה אני בכל זה.
עכשיו אני לא בטוחה שאני רוצה לנהל סחורה וקונטיינרים, אבל אני רוצה את האופציה לומר..פחחח עסק נוראי וזה, אבל כרגע אין לי מושג איך עושים את זה ומי עושה את זה. כל כך קטנה. אמרנו?!

אז כרגע יש לי מיזמים על הראש, אני צריכה לקבוע יעדים וכו' ואלוקים שבשמים תראה לי הצלחות קצת בקטנה, לא מבקשת הרבה אבל בצורה רציפה, השקט הפתאומי הזה נורא.
אני לא מצליחה להגדיל את התלמידים שלי. אוףף. אני עושה דברים לא נכון, זה בטוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר