סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שלישי, 16 בפברואר 2016

זה גדול עלי

אז מה קורה בראשי הממוצע,
אני מאד רוצה, שואפת מאד רחוק, אני רוצה להרצות בTED מספיק טוב?

אבל הראש לי כואב, אחרי יומיים של למידת נושא שאני רוצה להכנס אליו, והתעסקות הראש שלי עוד לא רגיל לעבוד אחרי מנוחה ארוכה. כואבבבב
אז יש לי הרבה מה לעשות היום ואני כבר מתעייפת ורוצה לישון שוב.
יש ימים כאלה גם, מה לעשות.
זה מה שנקרא ייצור, ויכולת ייצור. יש את התפוקה שאתה יוצר ויש את הכלי שאתה שומר, מתחזק ומטפח.
אז כנראה היום זה יכולת הייצור...
הענין זה העלויות, כאלו אין לי בעיה להפסיק לעבוד זמן מה כדי להטען מחדש, אבל אני לא יודעת מה בדיוק יעבוד ויועיל וכך מתבזבז המון זמן והמון משאבים בניסיון לחזור ליכולת לעבוד.

עכשיו, יש לי מחויבויות שאני לא יכולה להתעלם מהם.
יש לי לוזים והספקים שאני עושה לעצמי. ונגמר לי הכח.
אני יודעת שאוכל ושינה מסודרת עוזרים מאד להחזיק יציב בתקופות אינטנסיביות.
לפעמים אתה מתפתה לוותר לכמה שעות על הארוחה כדי לסיים משהו, אבל הרבה פעמים המשהו הזה לוקח יותר ממה שדמיינת והתוצאה אפיסת כוחות מיותר, שקשה להתגבר מעליה ולהמשיך כרגיל.

אז אני לומדת אנגלית חזק, כי אני רוצה NATIV ENGLISH
אז יש לי שיעור מידי יום של רבע שעה בטלפון ע"י ג'רוזלם לייטוק שיצאו עם תכנית פשוט מעולה!
אולי אני אתחיל לכתוב קצת באנגלית כאן ואולי כך אשתפר ...
good idea.
so, it might be alot of mistakes but that the way we learn :)
please! correct me. tnx.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר