סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שני, 7 בדצמבר 2015

אם היה לי מאה מליון שקל




הייתי מעשרת 10 מיליון שקל לצדקה לתמיכה במשפחות עניות.
הייתי מפרישה 10 מיליון שקל לקרן השקעות עבור מימון הוריי והורי בעלי עד סוף ימיהם. חלום חיי!!

הייתי רוצה, מקווה שזה יכול לקרות בפועל לחיות מ-עד 30K בחודש. כלומר לא להיות בזבזנית!
הייתי מולידה ילדים רבים :) משהו כמו עשרה לפחות.
מהרבית על ההון נניח 300K בחודש הייתי מחזיקה לומדי תורה, מפתחת את כלכלת האנשים אשר אני יושבת בתוכם, מקימה עסקים ויוצרת ערך לסביבה, מכניסה את המשפחה והסביבה הקרובה למקומות עבודה מכובדים.

ביום יום הייתי מתעסקת בגידול הילדים ובכסף. לנהל כסף זו עבודה לא פשוטה, אז כמובן שגם הייתי לומדת את הנושא וכו' אם אני חושבת על זה, אלו 2 דברים שמרגשים אותי, לעשות כסף תמיד מרגש אותי כי אני מסתכלת על הערך שנוצר מהעשיה, וילדים..לא יודעת ילדה קטנה שתיהיה כמוני..תמשיך את הדרך שלי שאני כבר אתעייף/אמות וכו'... נעים לי לחשוב על זה.

הייתי שומרת על ההון לדורי דורות של משפחתי, ילדיי וילדי ילדיי כך שכולם ילמדו פיננסים וידעו לטפל בכסף,וכן משקיעה בללמד חינוך עקרונות וערכים שאני מאמינה בהם כדי שלא יפסידו את מה שלא עמלו עליו..

הייתי צוחקת עד לקבר.


טוב, לתוצאות הבוקר, שומו שמים לא רצתי בכלל, הקור הזה הקפיא לי את המוח, אבל בלי תירוצים אני צריכה משהו שיעלה לי את המוטיבציה. אולי אני ארשם לאתר שוואנג או אראה סרט בענין ריצה, המורל ירד זמנית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר