סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שלישי, 8 בדצמבר 2015

על תחזוקה

תחזוקה... אני מתעייפת רק מהמילה הזו. לאכול לשתות לישון להתנקות כדי שנוכל לחיות.
לסדר את הבית, לנקות אותו לדבר עם אותם אנשים כדי שנוכל לחיות בסביבה שלנו.
לעבוד לשמן לחדש לרה-ארגן רק כדי שמישהו יפיק תועלת מאיתנו ואולי כך נוכל להמשיך ..
נראה לי שהקש ששבר את הגב בענין פרישתי מהעבודה היה הנושא הזה, נכנסתי לעבודה בתקופה של צמיחה היו פרויקטים, ופרויקטים יפים ובנינו אותם ונהנתי מהעשיה ואז.. נהייתי האבא והאמא של כמה מערכות ומצאתי את עצמי...נחשבו מה?? נכון...מתחזקת אותם כל היום. יום אחד אמרתי לעצמי עוד תקלה אחת במערכת הזו ואני עוזבת את הצוות,את המחלקה את החברה את העולם הזה. והתקלה הגיעה ומשם עברתי מחלקה וזה לא עזר אלא לחודשיים ואז עזבתי את החברה ועברתי לתחזק בבית ;)
עבודות תחזוקה ואולי עבדות תחזוקה...

אילו רק יכולתי כל יום להתעסק במשהו אחר, לנקות משהו אחר, לאכול משהו אחר ולישון במקום אחר. אבל זאת השיגרה של הדברים שנראים כל יום אותו דבר, כמו שאתם מתארים לעצמכם קשה לי עם תחזוקה.

היום יום שלישי ובניקיון הבית זהו תורם של החדרים:
אז כן סידרתי ומירקתי והם נוצצים,
אבל ההרגשה שלא עשיתי כלום בגלל שאני בזה לפעולות של תחזוקה, זה לא שזה ישאר ככה נקי, גם אם הילד שלי יהיה הכי מסודר ומאורגן חלקקי האבק יבואו גם יבואו וישבו לו על כל פינה בחדר, ואני אמצא את עצמי מתחזקת.
אז החלטתי לשנות את כיוון החשיבה לענין, ומהיום... אני אוהבת תחזוקה..אחממ עוד קשה לי לגלגל את זה על הלשון, אבל נתרגל.
הבנתי שאם לא אשנה את הגישה לענין אסבול מענין זה כל עוד אני מנסה לשמור על החיים ועל חיי סביבתי. טוב אז שוב, אני אוהבת תחזוקה.
למה? אתה שואלים? כי כל פעולה כזו משברת לי את תכונת העצלות יאא איזה כייף, וכל פעולה כזו מחזקת את מקומי בחיים ובבית הזה. זה התפקיד שלי ואני ממלאת אותו בהנאה כל יום מחדש. וכל יום כזה נחשב כנצחון. נצחון החיים שלי על העצלות שלי ונצחון החיים שלי על הפשע הלכלוך הזלזול ושאר מילות גנאי.
                                             ושוב נבריק ונבוא גם שבוע הבא... :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר