סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שני, 22 בפברואר 2016

אז שוב יש רעיון ויש מיזם וכן יש משהו על הפרק.
מה.. אני אלאה אתכם ואומר לכם שהפעם זה זה..? הרי אין לי מושג
אפילו הפסקתי לספר זאת לעצמי, אני זורמת מה יהיה יהיה.
בכל מקרה בימים האחרונים אני לומדת המון! ונכנסת חזק לעולם של סטרטאפים.
אני לא רוצה לפתוח חברה עכשיו, אולי עוד שנה וחצי שנתיים, אני רוצה ללמוד עכשיו! ולעשות במקום של אחרים ולראות את זה מצליח, או לפחות עובר דרך. דרך מרשימה. בסה"כ מה שאני רוצה להכנס בתור שכירה/פרילנסרית (שומו שמים) ולהיות מתוגמלת במעט על עבודתי הקשה.
אני רוצה להיות מתוגמלת בעולם הזה שאני מתעניינת בו, בביזנס בלהתפתח כי אחרת אני אצטרך לשרוף זמן עבודה על עבודה קטנה שיש לי היום ולא מקדמת אותי כל כך, רק קצת..
אז השגיי בנתיים:
1. גיליתי את הפודקאסט "השבוע" של איתן ודוד - מדהימים!
2. אחרי מחקר באינטרנט מצאתי את שחיפשתי.
3. my English improved everyday (please correct me)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר