סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום ראשון, 6 במאי 2018

לחיות יעיל ופשוט

אני מוקסמת מהרעיון ליעל את החיים ולחיות בצורה מינימלסטית.
במיוחד שעכשיו אני לקראת ילדתי השניה.
הדברים שבנתיים פשטו לי את החיים:
1. העבודה שלי במרחק 5 דקות נסיעה. זה ערך לאיכות חיים שרק אחרי שניסיתי אותו הבנתי עד כמה משמעותי. אני הולכת לעבודה ומרגישה שיצאתי לסלון.
2. סילוק חפצים לא נצרכים-וזה כולל הרבה מאד, מבגדים למצעים כפולים לכלים במטבח.
כמה סירים בודדים כמה סכינים והיתר חד פעמי(יש לי פח גדול שמכיל הכל) מאד מהר הבית מתארגן כששמים את כל הבלאגן בפח.
3. הפסקתי לקנות, לפחות לתקופה של 6 חודשים, מה? סבונים קרמים קוסמטיקה, צעצועים בגדים דברי נוי לבית. ועוד את כל הדברים שסתם קונים על הדרך. ככה יש לי יותר כסף ופחות חפצים לתחזק ולטפל בהם- מדהים.
4. חובות- ארגנתי את החשבונות כך שיש חשבון בבנק אחד להוצאה קבועה של משכנתא ואוטו. וחשבון שני בבנק אחר לכל השוטף של הבית שיורד בכרטיס אשראי. כמעט שאין פעולות אחרות שמסיחות את הדעת. בנוסף אחרי כמה חודשים של עבודה סגרתי 2 הלוואות וכרגע נשארה לי עוד אחת לסגור. ואחכ נחשוב על המשכנתא. לחיות בלי הלוואות זה המטרה שלי לשנה זו.
5. תכנון מוקדם- חברה עומדת ללדת? לאמא יש יומולדת עוד חודש? את הכרטיס שובר של החגים מממשת בדיוק לדברים האלה.
6. ארגון הבית,אז אחרי שאין הרבה חפצים בבית ושואפים למינימליזם ומדביקים לרעיון את כל יושבי הבית,אז מוצאים לכל חפץ את המקום שלו. עכשיו זה ככה עד עכשיו אבל אז גיליתי שיש עוד המון חפצים שמפריעים לי וצריכים מקום. בקבוקי סבון באמבטיה מונחים על דפנות האמבטיה,אני רוצה להתקין להם מדף. סלי הכביסה ברצפה אני רוצה למצוא דרך לתלות אותם. וילון האמבטיה מתלכלך מידי כמה זמן ורטוב אני רוצה להחליף אותו בכנף זכוכית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר