סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שני, 8 באוגוסט 2016

סטטוס חיים ממוצעים יזמיים בחלקם אוגוסט 2016


אז חגגתי לפני שבוע שנה ליום עזיבתי את הבנק, מקום עבודה מסודר עם כסף דופק 15K (ברוטו) למתעקשים על הפרטים.
ואיפה אני היום?

עובדת חצי משרה בהנהלת חשבונות!(מה קשור?) בקושי מגרדת את ה3K מלמטה. למה? כי זה מה שהזדמן לי. כי אני לא מתאמצת שם ואני עושה 50 שקל לשעה וחצי משרה זה מספיק לי כדי לנוח. סוג של תרפיה בחיים אינטנסיביים של יזמים.

במשך החודשיים האחרונים לימדתי בקצב שיעורי עזר למבחנים שנה א' מדעי המחשב, שוב נזכרתי מזה אינטגרל מסוים, מה הקשר בין ניוטון ללייבניץ ואיך מממשים תור ע"י מחסניות. זו הייתה השלמת הכנסה סבירה ונחמדת.

אני מקבלת הצעות עבודה שאני לא רוצה, הולכת לראיון ומקבלת סירובים. כמויות ה'לא' שקיבלתי השנה מדהימה, כמויות ועם כל אחד נוסף אני שקטה יותר ממוקדת יותר. זה ניסיון שווה ראיונות עבודה, לומדים מזה הרבה משני צדדי השולחן.
אני שולחת המון קו"ח להרבה משרות, אף אחד לא חוזר אלי. אני לאט לאט לומדת לרדת ממה שאני רוצה להיות וחושבת מה אני יכולה לתת, ועם איזה ניסיון אני יכולה להרשים כדי להתקבל, האנגלית שלי בעייתית - עדין. ואני עובדת עליה..
אני עדין לא סגורה על איזה משרה אני רוצה ללכת, אני אומרת ניהול מוצר כי זה הכי מזכיר לי מנכ"ל שאחראי ומקדם את כל התהליך. אבל מה שאני יודעת לעשות זה להביא כמויות אנרגיה ומוטיבציה ושנעבוד יחד. חסר לי לימוד/מקצועיות וזה מה שאני רוצה ללמוד בינתיים ולהתנסות. חושבת להיכנס לקהילה יזמית ולהתנדב בניהול מוצר.

בנובמבר אני רוצה לממש פרויקט שיש לי בראש בקשר לדירה שלי, מתרגשת לקראת זה.

ביתר הזמן אני מגדלת את ילדי הקט ושוברת את הראש על מיזמים, אירועים יזמות ועוד כאלה עניינים של אי שקט נפשי.




תגובה 1:

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר