סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שני, 23 בנובמבר 2015

מה, לעבוד(?) 
זה לא מוסרי לא לעבוד אמרה לי,
בכלל זה לא בריא. בלי מסגרת? את תשתגעי.
את יודעת מה את רוצה לעשות בהמשך? שאלה..
-ללכת לים, עניתי.
-נו טוב תהיי בים ואז?


יש על זה שיר של שרית חדד. רק שאני רוצה כל יום ללכת לים. אני לא רוצה לעבוד בכלל. אני רוצה לחיות ולהנות ממה שיש למקום הזה להציע.
כמו שייט בספינה תענוגות שאבחר למלצר במקום לשחות, לקפוץ ולהשתזף (?)
ואני צריכה להרגיש לא בסדר? מוזרים.
אז כן אני בעולם הזה אורחת, אבוא ואלך הרי, בנתיים אעשה מה שטוב לי. מה שעובד לי, ומה שעושה אותי שמחה.
אז מסיבות הסטוריות האנשים מאמינים שהם צריכים לעבוד שזה בריא להם ושהם אוהבים את זה. חה.
תנסו קצת שלא ואז תחליטו (אבל בלי המצפון שייסר אתכם,כי אז איבדתם את כל הפואנטה) לא חוכמה לאהוב משהו כי לא מכירים שום דבר אחר.
אז התפטרתי.

נו טוב, היא לא רוצה לעבוד... מה כבר עשו לך שם?
- שום דבר, פשוט הכל היה אותו דבר. כל יום כל היום.
אמא כמעט התייאשה,
נו טוב... אבל מה עם כסף?
      -מממ כסף? מה?





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר