סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שלישי, 2 בפברואר 2016

6 מיזמים

אז הייתי בהרצאה של בועז פמסון, הוא דיבר שם על זה שהוא מתעסק ב 6 מיזמים נותן לכולם פוש רואה מה עובד בעיקר וסוגר את כל ה5 האחרים.
אז אני תמיד אוהבת להתעסק בהרבה דברים. שהוא אמר את זה , אז כבר מרגיש לי שאני לא מתפזרת, זה בסדר, ככה צריך ;)
אז...
1. ללמד מחשבים
2. מאמנת כושר
3. יזמות בעולם ההיטק
4. שיווק באינטרנט
5. הבלוג הזה
6. עבודות קטנות מהצד, כדי לשרוד.

זה קל? - לא. בכלל לא, אני מוצאת את עצמי כל הים חושבת על איך לארגן לי את הזמן. ובכלל איך שהעבודה לא תהרוס לי את החופש והמנוחה ואת הדברים שכבר השגתי.
אז אני צריכה לייעל את הזמן, לא להרגיש שאני כל היום עובדת.
בנוסף, בגלל שכל יום אני צריכה להרוויח את לחמי, אני מוטרדת אם לא עשיתי את זה, ואז לפעמים לא עושה דברים שמשמחים אותי, כמו לשמור על הבית מסודר, לאפות לראות סרטים ולהנות מהיום.

        בימים אלו אני צריכה לחיות כמו עניה ולחשוב כמו עשירה(החלק הזה פחות קשה) הביחד זה המורכבות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר