סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום רביעי, 18 במאי 2016

לא להכנע


אז אספתי את עצמי אלף ואחת פעמים, הרי ניסיתי לעשות המון דברים, להתקבל לתפקידים שחשבתי שמתאימים לי למטרות שאצמח מהם,להקים מיזמים, אתמול פתחנו אחד חדש, אני כל הזמן ממשיכה, לאחרונה הדיבורים שלי התחילו להשתנות, כן, זה לא פשוט, זה בעיקר ארוך מידי, נגמר לי הכוח, בא לי להפסיק להתעייף, בא לי לעבוד כשכירה(?!) הייתכן??

הבנתי שאלו לא רגעי המשבר אלה הכנה לכישלון כישלון בדרך, אבל הרי לא יעזור אני שואפת זה בכל נימי נפשי אין לי מנוחה. אז אם אחליט להישבר ולהגיד שזה גדול עלי הכאב יהיה תמידי אינסופי.
אז הלכתי לראות סרטי מוטיבציה, והמשפט של כמה אתה יכול להחזיק את הכאב עשה לי שכל. זה כואב אבל זה זמני והגבורה האמיתית זה להחזיק מעמד לאורך זמן, כמה אתה מסוגל חטוף לפני שאתה נשבר, אני חוטפת מ2013 ועוד לא נשברתי.
מקווה שלעולם לא.
ומה זה להישבר? הרי נכשלתי כל כך הרבה פעמים איך אני לא קוראת לזה כישלון?
הכישלון זה ברוח!
אם יש לך תקוה חלום ואנרגיה להתקדם, אתה במשחק.
בהצלחה לכל השחקנים.
המסע ארוך וחסר ודאות ואנחנו ממשיכים כי אם יש משהו אחד שאני לא מתפשרת עליו זה להיכנע לסבל לצער לעוני לאכזבה ל-להרגיש שאני אהבלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר