סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

מגמת עליה או עליה רגעית?

אני רגועה היום. ביומיים האחרונים עשיתי דברים רבים אחרי שהייתי קצת בדכאון קל, אז עבר והנה יש לי יום רגוע כזה, נעים, המצפון שלי לא מייסר אותי, אני חושבת שאני בסדר, והספקות לא אוכלים אותו.
פחות או יותר טיפלתי בדברים שהציקו לי בראש ועכשיו נשאר לנוח להרגע.
הכי קל זה להרגיש טוב בגלל הנסיבות. אז אולי רק בגלל הנסיבות אני מרגישה טוב, הלוואי ולא הייתי מושפעת כך, והייתי יכולה לנהל את מצבי הרוח שלי בעצמי.
אז מה הנסיבות? טוב, היום בעזרת ה' אעשה שיעור ל2 בנות 10 במחשבים, מצאתי אחלה פלטפורמה לעבוד איתן, ואני אנסה את זה היום. יש לציין שלא אראה מזה שקל שחוק כי אלו בנות שבאות בחינם רק בשביל שאתרגל לרעיון, מקווה שאחכ יבואו גם אלו עם הכסף. אבל זו התקדמות מצידי ועשיתי קצת עבודה בענין(העברתי את המחשבים לסלון, חפרתי ברשת הכנתי להם פרופיל בפלטפורמה) יופי.
בנוסף, התקשרו אלי שוב מההצעת עבודה 22K אמרנו? אז קבענו ליום ראשון, אני הכי לא רוצה בעולם להגיע כל יום למקום מסוים אבל אני אלך לראיון וכו' בשביל להרגיש בשוק בשביל החוויה, בגלל שהסכום מרגש אותי, נראה. נזרום מה יהיה יהיה , אולי פתאום יגידו לי שהם מעדיפים שאעבוד מהבית(כן, בטח) :)
מתוכנן הערב לי ולבעלי החתיך דייט שגם ממנו אני דיי מתרגשת.
לא רצתי כבר יומיים, הגשמים הגשמים..כן תירוצים :) אבל אני ממש מתגעגעת לריצה ולא מצליחה לעשות את זה משום מה.
קילבתי מביטוח לאומי פחות כסף משדמינתי, וכן חסר לי כסף. אבל אני עושה רק מה שאנאי יכולה. קראתי משפט מהמם בפשוטו שעזר לי לעבור את כל היום ובפרודקטיביות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר