סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שני, 30 בנובמבר 2015

על התחלות - איך מתחילים לעשות כסף וספורט



אז... השיעור שהיה אמור להיות היום ולהכניס לי קצת כסף נדחה למחר... אז היום עדין הקופה ריקה. איזה באסה.
אני אתלה מודעות הערב לשיעורי מחשבים, אני שואפת לעשות שיעור ביום, כל יום.
כדי להצליח לשמור על רמת החיים הנוכחית שלי עלי לגייס 6400 ש"ח מידי חודש. אז לזה אני שואפת בתור התחלה. 
גם אם אעשה שיעור כל יום אני מגיעה ל2000 . לא מספיק אבל בהחלט התחלה..






אז היום ממש התרגשתי מתוצאות הספורט שלי, אני 18 דקות רצה!(לפרקים,כן? לא רצוף..) הידד! ובנוסף יש לציין שזה לא כזה קשה. כלומר בהתחלה אני תמיד חושבת אולי היום נעשה משהו קצר..בחייך...אני היום צריכה לעבוד אני צריכה כסף,ובכלל אני צריכה לשרותים.. נקצר היום.. ואז אני חושבת על הבלוג ואני אומרת איזה פדיחות מעצמי.לא. ממשיכים חזק, ואח"כ זה נהיה יותר קל ברמה שלא ממש אכפת לי אם לצעוד או לרוץ אז אני רצה... נפלאות :)












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר