סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

סיפור הצלחה

תמיד סיפורי ההצלחה מפי אנשי מסופרים בלשון עבר, כדרכם של סיפורים.
בכלל אין כל כך משמעות למילים שנאמרות אחרי הצלחה גדולה מסחררת.
אתה רואה איש בנוי, לבוש היטב, שמספר לך סיפורים שהוא היה בדיוק כמוך, והוא היה רגיל ועשה כך וכך והופל'ה הצליח לו בענק והנה הוא כאן לשבת לספר. סיפורים...

אז הסיפור שלי הוא לא בלשון עבר, הוא הווה הסיפור שלי מתרחש ממש ברגע זה.
שאני לא בדיוק כמוך אבל כמעט עם שינויים כאלה ואחרים. אבל אני בס"ה ממוצעת. אני חושבת שאני לא ממש מצטיינת בהיותי ממוצעת אלא ממוצעת גם במדד ההמוצעות. (עייפתי את עצמי עכשיו)
ישנה גברת אחת ששגעה אותי, המילים שלה, הכריזמה וההחלטיות, השפיעו עלי, ומי אני מולה? היא מתקלחת במים קרים, היא יודעת להכין סבון כלים לבד, היא משקיעה בשווקים והיא חיה חלומות(ישנם אומרים סיוטים) שאנשים אחרים רק חולמים.
הסולידית..היא גם אומרת שצריך לחסוך כדי לפרוש, אני התבלבלתי (בכוונה) ופרשתי. עכשיו אני בקטע של הלחסוך הוצאות,כי אין מאיפה... אז עברתי להתקלח בימים(אחרי ספורט) במקום בלילות, כי מי קרים?
ואני רוצה לספר את סיפור ההצלחה שלי, לכן אני ממש אשתדל לבנות סיפור טוב עם דרך מרשימה וסוף לא מפתיע.
אז הבלוג הזה ילווה אותי בדרכי אל המטרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר