סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

מרחפת זקוקה להתפקס

יש צורך בלהתפקס דחוף,
הסטלה הזו של החופש, מוזיקה אוירה טובה אני מרגישה שיכורה, נהנת מכל רגע, אבל יודעת שזה עלול להגמר.
אז אוקי, מתחילים לחשוב לעשות סדר, לקבל החלטות כל מיני דברים שמוציאים אותך מהשאנטי, עדיף שאני אתעורר בעצמי לפני שהבנק/חברת חשמל/המשכיר שלי יזכרו בי, לפתע פתאום. ה ישמור.


אז כמו שאמרתי הדברים שהכי מעניינים אותי כרגע, זה ספורט וכסף. אז בקשר לספורט זה קשה אבל אני ממש מרוצה מעצמי. ולהלן התוצאה:
כן, 14 דקות ריצה מתוך שעה הליכה, יהיי לי. מרוצה. במיוחד לאור העובדה שהתחלתי ב5 דקות מתוך שעה, ואני מתכוונת להמשיך לשבור את השיאים של עצמי. אז יופי. ספורט? צאק.
עכשיו לגבי כסף, מישהו צריך לממן את החיים האלה... מה עושים?
אז חשבתי על כל מיני דברים. ללמד מחשבים/תכנות וכד' לא רע 100 ש"ח לשעה מבלי לצאת מהבית, תליתי כמה מודעות ובנתיים גורנישט.. יש לנו איזה מיזם שהתחלנו בעבר וזנחנו, הוא דיי בנוי, ככה שבימים אלו אני מנסה להחזיר אותו לחיים, ובזה יש לי כמה רעיונות... זה פרויקט תוכנה כך שאף פעם אי אפשר לדעת באמת את הזמנים וזה מתארך יותר ממה שאני רוצה.
הענין הוא שאני צריכה לבחור להתעסק בדברים ש:
1. ממנים אותי במיידי, בלי תוכניות ארוכות טווח. מישהי פה צריכה לאכול.
2. שאפשר למנף, כלומר יום אחד שיעבוד לבד/חצי לבד, מישהו אחר יפעיל, אני לא באמת מתכוונת לעבוד עבור כל פרוסת לחם, יותר כמו רק להתניע את מפעל הלחמים.
3. שהסכומים אינם מוגבלים, לא שוק שממצה את עצמו ויש לו מגבלה כלשהי של הכנסה. 

אז הרעיון שלי עונה על 3 התנאים שלי שזה מאד חשוב.
רק לגבי סעיף 1 אני לא בטוחה, כי שוב זה תלוי בעוד גורמים.

אני חושבת שבתכלס אני צריכה להעמיד תוכנית עם לוז ויעדים, אבל מתעצלת. מבזבזת את הזמן וזה, וא זעיפה ורוצה לישון ובא לי שמישהו יעסיק אותי ונעים את זמני, במקום לקום על עצמי ובדחוף.
בתכלס היום שאני מובטלת בבית אני עושה הרבה יותר ממה שעשיתי כשכירה, אבל עדין זה כלום... 
צריכה לאסוף את עצמי, אמרתי את זה?
טוב אני אתחיל במשהו קטן. ברשימת משימות קטנה. כל יום אני עושה.. לפעמים כמה ביום אבל הרשימות כל כך מרשימות שהן נשארות מרשימות, כאלו מספיק טוב שעשעיתי רשימה ועשיתי את שלי... ;) 
אז אתחיל עם רשימה קטנטונת, נחמדת שלא קשה לעשות...

למרוח קרם לחות ידיים רגליים
כעבור 4 ד'... בוצע
-עכשיו מה, 
להכין עוף תפוא בתנור
הלכתי.. עוד אחזור


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר