סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

עדין מבולבלת, אבל ממשיכה



אז אחרי כמה ימים של ריחוף ובילויים הגיע הזמן לחזור לקרקע המציאות.
מחר, בעז"ה אני אעביר שיעור ראשון במחשבים(אקסל) מקווה שילך טוב ואחזור עם כסף. הקופה שלי מתרוקנת ותיכף יגיעו החיובים והתשלומים, שה' יעזור. אני רוצה לתלות עוד כמה מודעות בעוד כמה אזורים ואולי לחשוב על לפתוח שיעורים לילדים, התקשר אלי משהו לשאול וזה פתח לי כמה רעיונות שאני יכולה לעשות, אז נראה לי אחשוב מחר איך אני מקדמת את זה.
בנוסף, אני רוצה להעלות אתר לאויר שהוא אתר שנותן הרבה ערך מוסף לאנשים. בנתיים בעלי היקר בונה אותו ועושה דברים אחרונים לפני שהאתר יהיה מוכן לאויר ואז אני אצטרך לדאוג לתנועה והכנסות וכו' וכו.
אני מרגישה שאני צריכה תוכנית ברורה+להתחיל להזדרז, הרי זה תוכנה... זה יכול לקרות גם בשעה, אין ברוקרטיה וכאלה.. אז למה אני לא זזה? רצינות בבקשה!!
אז למחר אני מתעדת יום עמוס!. הענין המעניין הוא שעכשיו רק ערב ואני מדברת על מחר, כאלו אין לי את הזמן לעשות הערב דברים.
ערבים אצלי לא נחשבים משום מה , צריכה לטפל גם בזה.

מה עוד שאני שמה לב שהכל אצלי תוכניות..וכל הפעולות בלשון עתיד, אני צריכה להתחיל לדבר בלשון הווה. זה יעזור לי להוציא את התוכנית לפועל ולא להתעסק בלתכנן אותם..

google keyword planner כלי שאני רוצה לפתוח ולעבוד עליו כדי לדעת לכתוב נכון בלוג, ומאמרים.





תוצאות הבוקר












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר