סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שני, 18 בינואר 2016

יאללה סטארטאפים יאללה

אז הבנו בפעם המי יודע מה,
מיזמים זה הדבר, (החם הבא, הרלוונטי כרגע) אני רוצה לעשות דברים ולתת להם לעבוד.
אז כרגע אני  עושה שיעורי מחשבים ונהנת מכל רגע, אני חושבת איך לפתח את זה יותר ויותר.
איך לפתוח ביה"ס, לגדול לגרום לכולם לשבת לתכנת בכייף. לעבור לעולם הטכנולוגי בעודם קטנטנים.
אני רוצה לעבוד עם סטארטאפים, אני מוכנה לעשות כל מטלה העיקר להיות באיזור של אנשים אלו.
אני מנסה להתקבל למקום כזה, עבודה זמנית, קטנה, אבל בתחום האנרגטי הזה.
רוצה להיות בעולם הזה אבל עדין לא להיות היזמת, קודם ללמוד קצת את החומר אח"כ לעשות בעצמי. טעמו של הכשלון עוד צרוב לי בגרון.

חוץ מהחורף, הקור וחוסר התזוזה, הכל טוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר