סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום שלישי, 12 בינואר 2016

פניה בדרך?

לא כתבתי זמן מה, כי מסתבר שאני כותבת כשיש בי איזשהו רגש.
רגש חדש. לא רגש ישן משומש.
כך שכל התקופה האחרונה נכנסתי מתחת לשמיככות, כן גם נפלתי באמת למשכב והייתי חולה שבוע, עדין אני לא במייטבי.
לא משנה כל זה בעבר.

היום, כלומר אתמול שלחתי מכתב לאיזו חברה קטנה שעוסקת בסטארטאפים בבקשה לעבוד אצלם. שלחו לי תשובה שאין משרה בשבילי אבל הם מחפשים מנהלת משרד, לקחתי אמרתי לעצמי.
הרי רציתי הרבה זמן להצמד למנכל, אז שיקראו לזה מנהלת משרד זה אותו דבר. 
וכך אולי אכנס לתעשיה שהכי מחשמלת מבחינת לעבוד בעולם הזה.
אז החזרתי שאני מעוניינת, נראה איך יתפתח.

לא יודעת אם עדכנתי את הבלוג, אז רק שתדע שהגעתי למסקנה שאין לי ברירה אלא ללכת לעבוד, כי אנחנו כבר לא מסוגלים להחזיק את הבית מבלי שנרגיש עומללים עניים, והחלטתי שאני אעבוד במשהו שמקדם אותי עם פתרון ארוך טווח לעתיד, לא להתקע.
קיצור זה הנסיונות שלי עד עכשיו. נראה מה תעלה חקתי..
יום מושלם לכולם עם תוכניות שיחזיקו מעמד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר