סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום חמישי, 28 בינואר 2016

רק להתקיים

200 שקל ביום כדי להתקיים..
אז ככה השבוע הזה נראה לבנתיים - 
יום א' - 50 ש"ח
יום ב' - 125 ש"ח
יום ג' - 160 ש"ח
יום ד' - 200 ש"ח
50 שקל לשעה. נורא! נורא למכור את החיים שלי תמורת 50 שקל לשעה, אבל אין לי ברירה.
העבודה הזמנית והקטנה שאני עושה בימים אלו תגמר תיכף, ואז אצטרך להיות שוב פעם יצירתית כדי להכניס כסף מאנשהו, עדיפות מבלי לעבוד ;)

איזה קטע שאין לי חוש עסקי. זאת אומרת שאני מנסה לחשב רווחים, לחשוב מה יהיה נכון לעשות, אין לי את זה. אבל אני אתאמץ, בד"כ שאני מתרגלת משהו אני מצליחה להגיע לתוצאות יפות, לפעמים לוקח יותר ולפעמים פחות, תלוי עד כמה המח רדום בחלק הזה..
אני לא ממש מחוברת לקרקע, כאלו בשביל להבין שלא תיהיה לי הכנסה כשאתפטר, ואז יתכן שיהיה לי מינוס בבנק וכו' בעלי היה צריך להשתמש בהרבה מילים כדי שאפנים את זה , ואני עוד לא בטוחה שהבנתי לגמרי, אני מבינה הרבה יותר טוב אחרי שקורה משהו במציאות, אבל אז זה עלול להיות כואב.. אז בנתיים אני מנסה להתעורר ולחשוב מה אני עושה נקסט.


אז בתכלס יש לי דירה עם משכנתא כמעט 50% ואני חושבת מה אני יכולה לעשות, הלוואי והיה לי את החוש.. לזהות שעפולה הולכת להיות על המפה לקנות דירה שם, למכור אותה אחרי 4 חודשיים, ולגזור 150K ש"ח, הלוואי. ;)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר