סטטוס מטרות

על ממוצעת אחת שעזבה הכל להתחיל מהתחלה, על החיים על כסף ועל ספורט.
עדכון : הבנתי שקוראים לזה יזמות

יום ראשון, 24 בינואר 2016

למנף את פעולות היומיום

כשאני קוראת את הבלוג שלי הזה, אני צוחקת. איזה בלאגניסטית...
יש כמה מוטיבים שחוזרים על עצמם, אבל אין ממש סדר.
טוב כי אלו החיים, כי ככה נראים החיים שלי על פרשת דרכים. מה לעשות..
לוקח לי המון זמן(חצי שנה?) להבין דברים אודות עצמי, אבל אח"כ זה קורה.
אז אני שייכת לעולם היזמות. נקודה.

אני רוצה למנף כל דבר בחיים שלי.

אז סיפרתי כבר שאני ועשה שיעורי מחשבים, כי זה מה שאני יודעת לעשות, כי אני נהנת מזה, כי אני מאמינה שהדור הבא יכול ללמוד מחשבים הרבה יותר בכיף, וכל ילד צריך..
מעבר לזה - אני ממש רוצה להיות מאמנת כושר, מאמנת כושר מהנפל עליך?
- אז זהו, ש.. ממנפת את החיים, הרי לעשות ספורט אני צריכה ואעשה כל חיי, אז למה לא עם קבוצה ולעשות מזה כסף, או אימון אישי ולעשות מזה כסף כפול, כן אז כן , אז אני מחפשת קורס ובודקת איזו תעודה אני צריכה כדי להכנס לתחום.

מעבר לזה, חשבתי על מספר שאותו אני צריכה לעשות כדי לקיים את החיים שלי, וזה 200 שקל ביום, כולה 200 שקל ביום. אני מפתיעה את עצמי כמה החיים שלי זולים כשאני לא יוצאת לעבוד 9 שעות מחוץ לבית. :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, אשמח שתשאר בקשר